sâmbătă, 14 martie 2015

Ce-am făcut weekend-ul trecut

Sfârşitul de săptămână a început destul de anevoios pentru mine. Nu prea aveam ce să fac şi mă cam plictiseam prin casă.

Am încercat să găsesc o activitate interesantă, aşa că mi-am sunat mai mulţi prieteni cărora să le propun o ieşire pe undeva. Din păcate pentru mine, toţi au fost cam ocupaţi, fiecare cu câte ceva de făcut şi treburi urgente, aşa că mi-a rămas să stau în casă. Şi ce poţi face interesant stând în casă? Uite că am găsit deşi nu eram foarte optimist. M-am jucat un joc foarte tare cu maşini de descărcat şi m-a cam acaparat pentru întregul weekend. Destul de interesant mi s-a părut. Ceva mai complicat decât tot ce am jucat până acum în materie de maşini. Mi-a plăcut pentru că eram pus în câteva situaţii în care trebuia sumva să gândeşti, nu te ajuta nimeni cu absolut nimic. Un joc în care fiecare decizie în parte conta foart mult pentru rezultatul final. Şi uite cum a venit duminica şi primeam eu acum telefoane să ies pe afară cu prietenii şi am fost nevoit eu să refuz invitaţiile lor pentru că nu mă puteam dezlipi din faţa calculatorului :D Invitaţii la fil, la prany, la o bere cu băieţii veneau pe bandă rulantă şi eu nu ştiam cum să scap mai repede de cei din telefoane pentru că imi pierdeam concentrarea.

Weekendul ăsta care vine în câteva ore nu o să pot juca din păcate, pentru că sunt prins cu nişte treburi foarte importante, insă peste două săptămâni îmi iau revansa total. De ce? Pentru că planul meu este să îmi iau şi o zi liberă pentru a-mi prelungi weekendul. O să fie nebunie la mine în casă. N-o să poată nimeni să îmi intre în graţii. Abia aştept să văd cum o să fie.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu