luni, 16 martie 2015

Vreau regim hotelier la tara :D

Imi amintesc inca cu foarte mare luciditate ca atunci cand eram mica, dar foarte mica, ma gandeam ce frumos ar fi sa stau si eu la hotel. Mi-ar fi placut apoi, cand am intrat la facultate sa stau si eu la camin cu toti colegii, pentru ca acolo simteam ca este distractia cea mai mare si mai frumoasa. Abia tarziu am inteles cat de grea era viata pentru toti colegii mei care stateau acolo. Nu tu mancare, nu tu curatenie facute de mama, nu tu hainute spalate de aceeasi persoana draga, care ar fi facut orice pentru puiul ei.

Totusi, chiar si la varsta asta, tanjesc dupa vacante petrecute la tara, acolo unde a inceput totul, acolo unde omul traieste din plin in comuniune cu natura, sau cel putin asa vrem noi astia corporatisti de la Bucuresti sa credem. Ma intrebam acum cateva zile de ce nu exista si la tara regim hotelier asa cum gasesti peste tot si la tot pasul regim hotelier Bucuresti care te ajuta sa stai in Capitala la preturi avantajoase si fara sa te gandesti la cati bani trebuie sa scoti din buzunar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu