joi, 7 mai 2015

Imprietenire

Un tweet mi-a amintit ca am uitat de un alt eveniment dragut si important care si-a facut loc in ultima vreme in viata mea. In detrimentul unei excursii la Cluj alaturi de cativa prieteni. Astazi, Anca, a mea foarte creativa colega din echipa de comunicare a intrebat pe Twitter despre un team building reusit la care am participat. Si mi-am amintit ca, din cauza departarii mele de ciberspatiu, am uitat sa scriu de imprietenirea care a avut loc pe 12 decembrie la un concept store.

A fost o zi petrecuta alaturi de toti colegii mei din proiect cu care nu apuc sa ma intalnesc foarte des, intrucat fiecare echipa are ziua ei de reuniune, echipele sunt in plina formare si in continua crestere. De la bun inceput, mi-a placut spatiul.

Mi-am descoperit colegii, pasiunile lor, am descoperit multe puncte comune, dar si multe aspecte care ne despart. Dar tocmai lucrurile astea ne tin impreuna, tot ce putem invata unii de la ceilalti. Evident ca e un schimb, fiecare trebuie sa dea ceva intr-o prietenie, dar nu e ca la curs schimb valutar, unde cat dai, atata ei, unii dau mai mult, altii mai putin, important este sa fie o relatie frumoasa si armonioasa.

Colegele mele, Sandra si Elena din echipa japoneza care au organizat “imprietenirea” ne-au implicat in diverse joculete interactive, ne-au exemplificat cum sa fim “friendly” in toate tipurile de comunicare pentru o colaborare eficienta si draguta. La sfarsitul zilei, am simtit ca putem depasi stadiul de simpli colegi si putem ajunge pana in septembrie la prietenii durabile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu